To już mój drugi post.Nudzę się i jem chipsy :p.Mój ulubiony smak z Auchanu xd pomidor z ziołami xdd pycha.Weszłam jeszcze na stardoll ale kompletnie nie wiem w co się ubrać ;/.Ratunku .! Jutro do szkoły ; ( . Ja nie chcę.!Oceny na półrocze mnie nie zadawalają.Niedługo jadę do Warszawy na kontrolę.Będę musiała wstać o 3:30 . ; (( ale wolne od szkoły.I tak ma swoje plusy i minusy.Okey na razie kończę .
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz